методика організації самостійної роботи студентів

Організація самостійної роботи студентів. Самостійна робота - це вид розумової діяльності, за якої студент самостійно (без сторонньої допомоги) опрацьовує практичне питання, тему, вирішує задачу або виконує завдання на основі знань, отриманих з підручників, книг, на лекціях, практичних або лабораторних заняттях. Вища школа поступово, але неухильно переходить від передачі інформації до управління навчально-пізнавальною діяльністю, формування в студентів навичок самостійної роботи. Відповідно до Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах, самостійна робота студенті.


2. Самостійна робота студента. Питання та відповіді. 3. Методика самостійної підготовки студента до модульного контролю, заліків та іспитів. 4. Методика самостійної підготовки студента до семінарських, практичних і лабораторних занять. 5. Методика самостійного здобуття знань з навчальної і наукової літератури та інтернету. Навчальні труднощі зумовлені новими формами і методами учіння, особливостями організації самостійної роботи, контролю за нею з боку науково-педагогічних працівників. Тому науково-педагогічні працівники мають: § ознайомити студентів із психолого-педагогічними особливостями організації. навчання у вищій школі; § допомогти в оволодінні методами і прийомами навчальної роботи; 2.


Організація. Самостійної роботи студентів. Методичні рекомендації для викладачів вищих навчальних закладів. 1-2 рівнів акредитації. Мета, завдання та умови реалізації СРС. Основною метою самостійної роботи студентів є поліпшення професійної підготовки фахівців високої кваліфікації, спрямоване на формування дієвої системи фундаментальних професійних знань, умінь і навичок, які вони могли б самостійно застосовувати під час практичної діяльності. Тож говоримо про нагальну потребу підготовки фахівців майбутнього, конкурентоспроможних і творчих, здатних оперативно вирішувати нестандартні виробничі, наукові, навчальні завдання з максимально значущим ефектом як для себе, так і для суспільства.


на тему: ”Організація самостійної роботи студентів ”. Незаперечною є істина, що викладач повинен не лише збагачувати студентів знаннями, а й готувати їх до творчої самостійної праці. Та часто на практиці ми не вміємо перебудувати свою роботу відповідно до вимог удосконалених програм, які спрямовані саме на таку роботу. Ми продовжуємо вимагати від своїх вихованців повторювати вислухане, переказувати дослівно. Самостійна робота - один із обов'язкових видів навчально-пізнавальної діяльності студента, що виконує різні функції, серед яких важливе значення мають: - навчальна, яка полягає в опрацюванні першоджерел, що сприяє більш глибокому осмисленню вже засвоєної суми знань


Самостійна робота – це форма організації індивідуального вивчення студентами навчального матеріалу в аудиторний та позааудиторний час. Метою самостійної роботи студентів є сприяння у формуванні самостійності як риси особистості та важливої професійної якості молодої людини, суть якої полягає у вмінні систематизувати, планувати, контролювати і регулювати свою діяльність без допомоги і контролю з боку викладача. Завданнями самостійної роботи може бути засвоєння певних знань, умінь, навичок, закріплення і систематизація набутих знань, застосування отриманих знань для розв'язання практичних з.


Тема работы: Методика самостійної роботи студентів по предмету Педагогика. Размер: 27.35 КБ. Содержит 19489 знаков, 0 таблиц и 0 изображений.Методика самостійної роботи студентів .Самостійна робота студентів формує в студентів уміння і навички самостійної пізнавальної діяльності, вона одночасно. Самостійність пізнання ціннісна ще й тим, що без неї неможливе формування поглядів, переконань, наукової позиції студентів. Методи самостійної роботи засвоюються і застосовуються студентами не відразу. На 1 курсі більшість з них не володіють ще цими методами, не усвідомлюють роль самоосвіти в професійній підготовці фахівця й у майбутній професійній діяльності.


3. Організації самостійної роботи студентів у позааудиторний час. Висновки. Використана література. Сутність поняття «Самостійна робота». З розвитком самостійної навчальної діяльності у студентів (з низького рівня до високого) діяльність викладача і студента змінюється. А саме, зменшується доля участі викладача у спільній діяльності зі студентом. Від організуючої, плануючої та контролюючої вона стає більш рекомендуючою й орієнтуючою. Студент стає більш активним, тепер він виступає не об'єктом, а суб'єктом діяльності.


Методика самостійної роботи. Самостійна робота студентів (СРС) - органічна і невід'ємна частина навчального процесу, значення якої полягає в тому, що вона: • формує потребу і навички систематичного та обґрунтованого вивчення документів; • дозволяє напрацювати навички наукового пошуку . Велике значення самостійної роботи у підготовці сучасних фахівців підтверджується багатою практикою, посилюється акцент на організації самостійної роботи, що розвиває індивідуальні форми навчання і виховання. Уміння творчо мислити, орієнтуватися в потоці наукової інформації, самостійно ставити й вирішувати принципово нові завдання – вимога постіндустріального суспільства.


Розділ 2. методика організації самостійної роботи студентів в позааудиторний час. Засоби організації самостійної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «Педагогіка». Провідною тенденцією розвитку сучасної педагогічної науки є її повернення до своїх світоглядних витоків, повернення до людини, переорієнтація на творчий розвиток особистості.


Самостійна робота – один із обов’язкових видів навчально-пізнавальної діяльності студентів, що виконуєфункції,серед яких важливе значення мають:навчальна; пізнавальна; коригуюча; стимулююча; виховна; розвиваюча. Позитивними моментами самостійної робота є: 1. Самостійна робота сприяє формуванню у студентів інтелектуальних якостей, необхідних майбутньому спеціалістові. Організація самостійної роботи студентів має бути підпорядкована певним вимогам: 1) розвиток мотиваційної установки у студентів. 2) систематичність і безперервність.


Форми організації навчання поділяють на аудиторну та позааудиторну роботу. Але, зокрема, кредитно-модульна система навчання більше часу відводить на позааудиторну навчальну діяльність студентів, а саме: самостійну навчальну діяльність без участі викладача. Самостійна навчальна діяльність має місце і в аудиторній навчальній діяльності, хоча вона відбувається під керівництвом викладача. Усі ці форми навчання містять у собі самостійну роботу студентів під керівництвом викладача, метою якої є закріплення засвоєних на лекції знань, умінь та навичок. Вона сприяє більш ґрунтовному засвоєнню достатньо.


Самостійна робота студентів – це особлива форма навчальної діяльності, спрямована на формування самостійності студентів і засвоєння ними сукупності знань, вмінь, навиків, що здійснюється за умови запровадження відповідної системи організації всіх видів навчальних занять. Самостійна робота студентів – спланована, пізнавальна, організаційно і методично спрямована особиста діяльність без прямої допомоги викладача. Мета самостійної роботи студентів . Організація самостійної роботи Самостійну роботу, як вид навчальної діяльності студентів, умовно можна розділити на три рівні: - аудиторну самостійну роботу; - позаудиторну самостійну роботу.


студентів. найбільше труднощів. Тож організація самостійної роботи. студента стає одним з пріоритетних завдань у роботі педагога в навчальному. закладі будь-якого рівня. Її мета полягає не тільки в тому, аби студенти. Проектна методика поєднує вербальні засоби вираження та інші ілюстративні прийоми: малюнки, колажі, плани, карти, схеми, анкетні таблиці, графіки та діаграми. Таким чином, розвиток комунікативних навичок надійно підкріплюється різноманіттям засобів, що передають ту чи іншу інформацію. Метод проектів здатен перетворити уроки іноземної мови в дискусійно-дослідницький клуб, в якому вирішуються цікаві, практично значущі і актуальні для студентів проблеми.


3. Методика організації самостійної роботи. Література: Калашник Н.Г., Вертегел В.Л. Самостійна робота - потужний засіб сучасної освіти і виховання: Навчально-методичний посібник з питань формування естетичних смаків студентської молоді в навчально-виховному процесі. Самостійна робота студентів має систематично контролюватися викладачем. Основою для самостійної роботи служить науково-теоретичний курс. Студенти комплексом отримують інструкції щодо її виконання, методичні вказівки, посібники, перелік необхідної літератури.


на задану тему: «Організація самостійної роботи студентів». >Оглавление. 1. Роль самостійної роботи студентів у освітньому процесі. 2. Основні поняття та визначенням. Отже, самостійної робота студентів може бути як до аудиторії, і за її межами. Проте, розглядаючи питання самостійної роботи студентів, зазвичай мають на увазі переважновнеаудиторную роботу. Реалізація цього шляху жадає від викладачів розробки методик і форм організації аудиторних занять, здатних забезпечити високий рівень самостійності у студентів і поліпшення якості підготовки. Другий - підвищення активності студентів на усіх напрямах самостійної досягнення ввнеаудиторное час.


Організація самостійної роботи студента стає одним з пріоритетних напрямів роботи педагога в навчальному закладі будь-якого рівня. Організувати самостійну роботу студентів можна різними способами й з різною метою. На наш погляд, необхідно так організувати самостійну роботу студентів, щоб вона разом з накопиченням знань, умінь і навичок давала можливість розвивати і творчі здібності студентів коледжу. Студенти повинні не лише.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

чудо пропись илюхина 3 часть ответы стр 31

японское шоу угадай где твоя жена

гдз математика 1 клас робочий зошит листопад відповіді 2 частина