ознаки методики навчання природознавства

Загальна характеристика методів навчання природознавства (сутність, структура, види, вимоги до методики використання в процесі навчання природознавства. Перегляд матеріалу. Отримати код. Загальна характеристика методів навчання природознавства. (сутність, структура, види, вимоги до методики використання в процесі навчання природознавства. Пояснення. Пояснення (пояснювально-ілюстративний метод навчання) це спосіб організації засвоєння учнями готових знань про предмети і явища навколишнього світу та способи виконання різних видів діяльності.


Предмет і завдання методики навчання природознавства. Загальна характеристика цілей навчання природознавства. Короткий історичний нарис виникнення та розвитку вітчизняної методики навчання природознавства. Навчально-виховні завдання курсу природознавства в початковій школі. Загальноосвітні завдання природознавства. Характеристика програми та змістових ліній галузі „Природознавство” Державного стандарту загальної початкової освіти. Виховне значення природознавства: методика формування в учнів науково-природничої картини світу, знайомство з загальними законами природи, формування екологічної та .


Методика навчання природознавства – педагогічна наука. Предмет і завдання методики навчання природознавства. Загальна характеристика цілей навчання природознавства. Короткий історичний нарис виникнення та розвитку вітчизняної методики навчання природознавства. Навчально-виховні завдання курсу природознавства в початковій школі. Загальноосвітні завдання природознавства. 2. Відмінність між чуттєвістю і наочністю ознак і властивостей об’єктів природи. 3. Характеристика та вимоги до засобів наочності. 4. Види засобів наочності.


1.1. Предмет і завдання методики навчання природознавства. Методика навчання природознавства належить до педагогічних наук. Предметом її вивчення є процес навчання поиродознавства v початкових класах. Зміст методики розробляється насамперед на основі розуміння її як науки про організацію процесу навчання природознавства у початкових класах. Це зумовило виділення змісту методики трьох рівнів. Перший рівень — сутність навчання і об'єктивні загальні закономірності його проходження. Другий рівень — генезис компонентів методичної системи з природознавства, їх зміст та загальні закономірності р.


Зміст методики навчання природознавства можна поділити на три рівні. Перший рівень – сутність навчання і об’єктивні загальні закономірності його проходження. Другий рівень – генезис компонентів методичної системи з природознавства, їхній зміст та загальні закономірності реалізації кожного на основі взаємозв’язків і взаємозалежностей між ними. Вони дозволяють орієнтуватися у педагогічних ситуаціях, формулювати педагогічні задачі та знаходити шляхи їхнього розв’язання за допомогою різноманітних способів, форм і засобів. Сукупність конкретно-методичних способів, форм і засобів й особливості їхнього використання залежно від змісту тем навчального предмета і підготовки учнів є третім рівнем розвитку методики.


У курсі навчання природознавства молодші школярі оволодівають знаннями про: - предмети і явища природи; - взаємозв’язки й залежності в природі . 1.Організація чуттєвого сприймання ознак. Властивостей предметів або явищ, формування уявлення про них або актуалізація раніше сформованих уявлень. 2.Організація розумової діяльності, спрямованої на виділення істотних ознак. 3.Забезпечення узагальнення і словесного вираження сутності поняття, позначення його відповідним терміном. 4.Організація закріплення сформованого поняття шляхом репродуктивного відтворення його змісту.


Дисципліни “ методика навчання природознавства і. Світознавства ”. 1. Навчальна програма дисципліни; 2. Робоча навчальна програма дисципліни; 3. Конспект лекцій з дисципліни; 4. Комплекс контрольних робіт (ККР) для визначення залишкових знань з дисципліни, завдань для змістовно-модульних контрольних робіт, тестові контрольні роботи (які завантажені на освітній простір); 5. Інструктивно-методичні матеріали до семінарських, практичних і лабораторних занять; 6. Завдання на курсові та дипломні проекти; 7. Контрольні завдання до семінарських . Робоча програма навчальної дисципліни «Методика навчання природознавства і світознавства» для студентів ОКР.


Метод спостереження цілеспрямоване сприйняття того чи іншого педагогічного явища без втручання в його хід. Ефективність спостереження залежить від чіткості визначення дослідником обєктів сприймання мети способів фіксації його наслідків ведення протоколу фото і кінозйомка відео та аудіо записи. У процесі констатуючого експерименту проводяться спостереження бесіди анкетування учителів батьків учнів вивчається шкільна документація й письмові роботи дітей та виконуються учнями діагностуючі завдання. Спостереження це.


Кожен метод навчання складається з множини дидактичних прийомів, органічно поєднаних між собою в певну систему. В окремих методичних ситуаціях прийом може виступати як метод навчання, і, навпаки, метод може бути прийомом, тому що вони діалектично взаємозв'язані. Наприклад, бесіда – самостійний метод навчання, але коли вона епізодично використовується педагогом під час практичних занять, то виступає як прийом навчання, що входить до методу практичних дій. Метод і прийом можуть мінятися місцями. Свою назву той чи інший метод навчання отримує за провідним дидактичним прийомом, який використо.


Програма навчальної дисципліни. «Методика навчання освітньої галузі „природознавство”». Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни “ Методика навчання освітньої галузі «Природознавство»” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напряму підготовки “6.010102 Початкова освіта ”. Предметом вивчення навчальної дисципліни є форми, методи та прийоми навчання природознавчих знань в початковій школі. Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Методика навчання освітньої галузі «Природознавство» – як педагогічна наука. 2. Знання з природознавства та методи їх навчання.


Метод навчання – спосіб упорядкованої взаємозв’язаної діяльності вчителя й учнів, спрямованої на вирішення завдань освіти. Кожний метод навчання вимагає активності не тільки вчителя, але й учнів. Один і той самий метод може застосовуватися для різних навчальних цілей. Наприклад, бесіда може бути застосована з метою засвоєння нових знань, і з метою повторення чи перевірки. На сучасному етапі розвитку шкільної практики при вивченні природознавства розроблені й широко використовуються різноманітні методи навчання. Слід відмітити, що у сучасній дидактиці виділяють кілька класифікацій методів: -за джерелами отримання знань та взаємопов’язаної діяльності учнів і вчителя М.М.Верзилін)


Методика навчання природознавства належить до педагогічних наук. Предметом її вивчення є процес навчання природознавства у початкових класах. Зміст методики розроблявся, насамперед, на основі розуміння її як науки про організацію процесу навчання природознавства у початкових класах. До них належать: вивчення історичного досвіду методики навчання природознавства, визначення освітніх, розвивальних та виховних цілей природознавства та його місця в початковій школі, розробка змісту природознавства як навчального предмету, розробка методів, прийомів, засобів наочності та схема організації процесу навчання природознавства в початковій школі.


Мета роботи - дослідити методику проведення спостережень на уроках природознавства в початковій школі. Предмет роботи - проведення спостережень з молодшими школярами. Об’єкт роботи - спостереження за природою в 1-4 класах. В 2 розділі роботи: розглянемо спостереження як метод навчання природознавства; узагальнимо методику проведення спостережень в початковій школі. Розділ 1. Спостереження за змінами в природі та його види. Суть спостереження.


Тема работы: Історичні джерела й аспекти розвитку методики навчання природознавству по предмету Педагогика. Размер: 54.89 КБ. Содержит 57053 знака, 0 таблиц и 0 изображений.ІСТОРИЧНІ ДЖЕРЕЛА Й АСПЕКТІ РОЗВИТКУ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВУ .Зміст .Вступ .Розділ 1. Зародження й розвиток природознавчих методичних ідей у.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

чудо пропись илюхина 3 часть ответы стр 31

японское шоу угадай где твоя жена

гдз математика 1 клас робочий зошит листопад відповіді 2 частина