географія екскурсійно пізнавального туризму

Географія культурно-пізнавального туризму — це територіальна організація тієї частини туристичної сфери, яка дасть змогу тим, хто відпочиває, здійснювати спостереження за навколишнім середовищем, а це, в свою чергу, допоможе здобувати знання безпосередньо у спілкуванні з довкіллям. Культурно-пізнавальний туризм – це подорожі з метою ознайомлення з культурою країн світу: пам’ятниками архітектури, історії, мистецтва, археології тощо. В широкому розумінні культурно-пізнавальний туризм включає в себе не тільки пам’ятки археології, культури, архітектури чи мистецтва. Загальна характеристика об’єкті.


Географія туризму — галузь географії, яка вивчає територіальні аспекти туризму: умови і ресурси, щоб забезпечити можливості туристської діяльності, види туристської діяльності, туристські установи. Проблеми туризму — предмет вивчення як географії, а й інших наук — економіки, медицини, соціології, психології, із якими вона міцно пов'язана. Туризм — це діяльність, що здійснюється за вільним вибором людини з метою відновлення фізичних і духовних сил та розвитку інтелектуальних здібностей.


Географія туризму -дисципліна, що вивчає країни і регіони, які являють інтерес для туризму. Специфічний підхід географії туризму, що відрізняє дану дисципліну від інших напрямів географії, полягає в тому, що її цікавить не комплексне дослідження природи, населення і господарства тієї або іншої країни і не встановлення характеру взаємодії між людським суспільством і географічним середовищем, а вивчення і опис тих особливостей природи, клімату, ландшафту, флори і фауни країни, які роблять її привабливою як туристський об'єкт.


Види пізнавального туризму. Палаци і фортеці України: значення і доля. Історико-архітектурні пам'ятки замкового мистецтва. Розробка схеми маршруту та рекламної стратегії. Програмне забезпечення та розрахунок вартості туру. Документальне його оформлення. Туризм-- тимчасовий виїзд особи з місця постійного проживання в оздоровчих, пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях без здійснення оплачуваної діяльності в місці перебування. Географія і тематика пригодницьких турів досить велика і різноманітна. Звичайно це групові тури. Специфічною рисою такого туризму є одержання різних ліцензій, що дозволяють полювання, риболовлю, вивіз трофеїв.


Пізнавальний туризм - це туристські поїздки, подорожі, походи з метою відвідин якихось регіонів, місцевостей, центрів туризму і т.п., для ознайомлення з пам'ятками природи, історії та культури, побутом і традиціями місцевого населення, народними ремеслами і промислами, досягненнями в галузі науки, культури, промислового виробництва, будівництва і т.д. Елементи пізнавального туризму різній мірі притаманні практично всім видам туризму.


Зміст наук "географія туризму", "туризмологія". У світовій літературі не існує одностайного підходу щодо розуміння змісту туризму. Так, у найдоступнішій упродовж багатьох десятиріч науковій літературі туризм вважали видом рекреації, тобто субгалуззю1. З одного боку, туризм надає послуги пізнавального характеру, які суттєво вирізняють туризм від інших галузей економіки і навіть - сфери послуг. З іншого - послуги різних галузей обслуговування лише тоді можна вважати туристичними, якщо вони продукуються в період подорожі, тобто на туристичному маршруті або під час відпочинку чи стаціонарного оздоровлення.


Екскурсійно-пізнавальні тури, що здійснюють у межах релігійного туризму, відрізняються від паломницького терміном перебування і не обов'язковістю відвідування лише релігійних святинь. Релігійні об'єкти (собори, мечеті, культові музеї, духовні центри) - лише частина екскурсійних програм. Екскурсія для паломників має другорядне значення.


Географія туризму - галузь географії, вивчає територіальні аспекти туризму: умови і ресурси, щоб забезпечити можливості туристської діяльності, види туристської діяльності, туристські установи. Проблеми туризму - предмет вивчення як географії, а й інших наук - економіки, медицини, соціології, психології, із якими вона міцно пов'язана. Мета курсу: · вивчити історію становлення туризму у світі, Україні, Криму і Севастополі; · з урахуванням фізичних і соціально-економічних закономірностей сформувати уявлення студентів про розвиток географії туризму; · ознайомити студентів із станом і особлив.


Презентация на тему "Пізнавальний туризм" до уроку з географії. Під пізнавальним туризмом прийнято розуміти подорожі з метою відвідування і огляду будь-чим привабливих місць, історичних, культурних, природних і ін. Пізнавальний туризм включає види рекреаційної діяльності, яка збагачує людину цікавою інформацією: відвідування музеїв, театрів, виставок, огляд історично-культурних і архітектурних пам'ятників, унікальних і мальовничих природних об'єктів, ознайомлення з новими районами. Слайд 3. Історичні Літературні - знайомство з живописом, балетом, оперою, з місцями діяльності відомих літературних персонажі в і творів Різновиди пізнавального туризм.


Підручник з Географії. 9 клас. Довгань - Нова програма. ТЕМА 3. ТУРИЗМ. § 41. Туризм та його види. Туризм в Україні. Ви дізнаєтесь: • які чинники обумовлюють розвиток різних видів туризму. • про значення туризму для національної економіки. • на які рекреаційні ресурси багата Україна. Пригадайте: • головні риси природи України. Усі ми любимо відпочивати. Одна з поширених форм відпочинку — туризм. Туризм чудовий тим, що кожен знаходить у ньому те, що йому до душі. Комусь подобаються гори, комусь — річки, хтось полюбляє відпочивати на пляжі, а дехто не уявляє себе без пригод і ризику. 1. Види тур.


Релігійний туризм екскурсійно-пізнавального напрямку – відвідування релігійних центрів де туристи бачать культурні та архітектурні об’єкти, відвідують богослужіння, приймають участь у христових походах, медитаціях… Ці тури не є довготривалими, на відміну від попередніх, та у них можуть брати участь як дорослі так і діти, організовуються у будь-яку пору року і не прив’язані до культових свят. Досить ретельно слід добирати групу, щоб у неї не потрапили люди яким чужі віра та повага до Святих місць. Також – Єгипет, Італія Греція. Загалом, поїздки не є численними, але розширюють географію релігійного туризму. Паломництво –подорожування людей з метою поклоніння святим місцям.


1.1 Поняття та суть культурно-пізнавального туризму. 1.2 Географія культурно-розважального туризму в Україні. Розділ 2. Аналіз організаційно-управлінських особливостей розвитку культурно-пізнавального туризму Чернівецької області. 2.1 Стан туристичних ресурсів Чернівецької області. Природні чинники розвитку культурно-пізнавального туризму в Чернівецькій області. Культурно-історичні чинники розвитку культурно-пізнавального туризму в Чернівецькій області. Музеї Чернівецької області. Готелі та туристичні комплекси Чернівецької області.


Релігійний туризм екскурсійно-пізнавального напрямку – відвідування релігійних центрів де туристи бачать культурні та архітектурні об’єкти, відвідують богослужіння, приймають участь у христових походах, медитаціях… Ці тури не є довготривалими, на відміну від попередніх, та у них можуть брати участь як дорослі так і діти, організовуються у будь-яку пору року і не прив’язані до культових свят. Досить ретельно слід добирати групу, щоб у неї не потрапили люди яким чужі віра та повага до Святих місць. Також – Єгипет, Італія Греція. Загалом, поїздки не є численними, але розширюють географію релігійного туризму. Паломництво –подорожування людей з метою поклоніння святим місцям.


Розвиток пізнавального туризму як пріоритетного напрямку бізнесу є важливим чинником сприяння покращенню показників соціально-економічного розвитку, інтенсифікації туропотоків, створення додаткових робочих місць, зростання ВВП та ВРП, а також підвищення іміджевої компоненти авторитету держави на міжнародному рівні. Про прямий та непрямий позитивний економічний ефект функціонування індустрії пізнавального туризму, зазначають у своїх працях такі вітчизняні вчені як В. Кифяк [7], В.Кравців [8], О. Любіцева [14], М.Мальська [15], Г.П. Науменко [18], Н.Мікула [16] та ін.


Географія туризму - галузь географії, вивчає територіальні аспекти туризму: умови і ресурси, щоб забезпечити можливості туристської діяльності, види туристської діяльності, туристські установи. Проблеми туризму - предмет вивчення як географії, а й інших наук - економіки, медицини, соціології, психології, із якими вона міцно пов'язана. Мета курсу: · вивчити історію становлення туризму у світі, Україні, Криму і Севастополі; · з урахуванням фізичних і соціально-економічних закономірностей сформувати уявлення студентів про розвиток географії туризму; · ознайомити студентів із станом і особлив.


Ключові слова: культурно-пізнавальний туризм, туристичне підприємство, туристичний продукт, програма обслуговування туристів, маркетинг. ВСТУП. 3. Сучасний розвиток культурно-пізнавального туризму має позитивну тенденцію на світовому рівні. Дослідженням проблем розвитку ринку культурно-пізнавального туризму присвячені праці: Галасюк С.С., Герасименко В. Г., Давиденко І. В., Михайлюк О.Л., Нездоймінова С. Г., Семенова В.Ф., Ткаченко Т. І., та інших науковців. Метою дипломної роботи є визначення напрямів розвитку культурно-пізнавального туризму в діяльності підприємств сфери туризму. 4. – 416 с. 7. Замятин Д. Н. Гуманитарная география. Пространство и язык. географических образов.


Завданням вивчення дисципліни «Географія туризму» є теоретична і практична підготовка майбутніх туризмознавців з питань . Зміст самостійної роботи студентів з курсу «Географія туризму» визначається навчальною програмою дисципліни, методичними матеріалами та завданнями викладача. При цьому самостійна робота студентів забезпечується системою навчально-методичних засобів, передбачених для вивчення навчальної дисципліни «Географія туризму»: підручником, навчальними та методичними посібниками, методичними матеріалами для самостійної роботи, конспектом лекцій тощо. 3.


Туризм є найкращим способом знайомства з іншою культурою. Гуманітарне значення туризму полягає у використанні його можливостей для розвитку особистості, її творчого потенціалу, розширення горизонту знань. Прагнення до знання завжди було невід’ємною рисою людини. Поєднання відпочинку з пізнанням життя, історії і культури іншого народу є одним із завдань, що повною мірою здатний вирішувати туризм. Мінімальний набір ресурсів для пізнавального туризму може дати будь-яка місцевість, але для його масового розвитку вимагається певна концентрація об’єктів культурної спадщини, серед яких можна виокремити: • пам’ятники археології; • культову і цивільну архітектуру

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

чудо пропись илюхина 3 часть ответы стр 31

японское шоу угадай где твоя жена

гдз математика 1 клас робочий зошит листопад відповіді 2 частина